موثر باشید تا تبدیل به اثر شوید

موثر باشید تا تبدیل به اثر شوید

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۹ کد : ۶۷۳۸۷ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۳۹
اعضای جهاد دانشگاهی، هجدهمین سالگرد درگذشت سعید ایران را در روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه گرامی داشتند.
موثر باشید تا تبدیل به اثر شوید

در آستانه هجدهمین سالگرد عروج  دانشمند فقید، دکتر کاظمی آشتیانی نمایشگاهی از گزیده دستاوردهای جهاد دانشگاهی در بهشت زهرا برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی ایسفا، سرپرست صندوق در این گردهمایی ضمن احترام به مقام عالی جهاد و علم، بر مزار دانشمند فقید دکتر کاظمی آشتیانی حاضر و با قرائت فاتحه، یاد ایشان را گرامی داشتند. دکتر کاظمی آشتیانی موسس  پژوهشگاه رویان بوده و جمله "موثر باشید تا تبدیل به اثر شوید." از بیانات ارزشمند ایشان است.

در این مراسم که همزمان با رونمایی از یادمان دکتر آشتیانی  در قطعه 16 بهشت زهرا، نمایشگاه جانبی از برخی دستاوردهای شاخص فرهنگی جهاد دانشگاهی در قطعه 50 بهشت زهرا برگزار شد. گفتنی است آقایان علیزاده و عباسی از همکاران صندوق قرض­ الحسنه دانشجویان به همراه دیگر نمایندگان سازمان­ها و مراکز وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همچون سازمان فعالیت های قرانی، سازمان ترویج مطالعات و نشر سازمان دانشجویان، مرکز افکارسنجی، خبرگزاری ایسنا و ایکنا به معرفی آخرین دستاوردهای فرهنگی جهاد دانشگاهی پرداختند.

مدیر روابط عمومی خاطر نشان کرد: رئیس جهاددانشگاهی، معاونین و مسئولین جهاد دانشگاهی به همراه معاونت فرهنگی سازمان بهشت زهرا، از غرفه صندوق بازدید و با خدمات ارائه شده به دانشجویان توسط صندوق طی سال­های گذشته آشنا شدند.

شایان ذکر است نمایشگاه دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی جمعه 15 دی ماه در قطعات 16 و 50 بهشت زهرا دایر بوده و عموم مردم می توانستند از غرفه های جهاد دانشگاهی بازدید و از خدمات فرهنگی و سلامتی که در این نمایشگاه توسط جهادگران ارائه شده، بهره ­مند شوند.


نظر شما :