پنجمین جلسه ماهیانه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران برگزار شد

پنجمین جلسه ماهیانه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران برگزار شد

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۸ کد : ۶۶۶۲۲ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۵۱
جلسه ماهیانه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران، چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی واقع در ساختمان شماره دو جهاد دانشگاهی برگزار شد.
پنجمین جلسه ماهیانه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ایسفا، پنجمین جلسه ماهیانه صندوق با حضور سرپرست، مدیرمالی و اعتباری، همکاران ستاد مرکزی و مدیران دفاتر معتمدین صندوق در دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی استان خوزستان در آخرین روز کاری آذر ماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم بیات ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تشکر از زحمات همکاران شعبه، گفت که حجم کاری همکاران در فصل پاییز بسیار زیاد بوده است و آقایان عباسی و علیزاده ضمن انجام فعالیت­های روزمره صندوق، مسئولیت انتقال حساب­ها به سامانه شفق را نیز بر عهده داشتند که این امر را نیز به نحو احسن انجام داده ­اند.

 در ادامه هر کدام ازهمکاران دفاتر معتمدین به بیان مشکلات و مسائل مربوط به دفاتر پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، تجربیات حاضرین جهت رفع مشکلات مطرح شد. پیشنهادات مختلف مطروحه نیز بررسی و جهت پیگیری و اقدام توسط هرکدام از دفاتر به آنها ابلاغ شد.

در این جلسه خانم مجیدیان (مدیر اعتبارات) از تلاش همکاران در فصل پاییز تشکر کرد و گفت با توجه به اینکه همکاران کارهای متعددی دارند در عین حال فعالیتهای صندوق را نیز به خوبی پیش می برند. در مورد سهمیه تسهیلات و نحوه دریافت مدارک و پیگیری معوقات مواردی را مطرح کرد و از همکاران خواست تا با حداکثر توان خود در راستای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف صندوق قدم بردارند.

خانم محمدی (مدیر مالی) نیز ضمن تشکر از فعالیت­های همکاران گفت که اجرای صحیح و دقیق دستور العمل­هایی که از سوی بانک مرکزی به صندوق داده می­شود، یکی از مهمترین وظایف ما است. از آنجایی که هدف صندوق قرض­الحسنه دانشجویان ایران این است که الگوی مناسبی برای فعالیت­های مالی باشد، لذا اجرای تمام موارد تعیین شده از سوی بانک مرکزی الزامی است.

در پایان جلسه، مصوب شد تا راهنمای کامل فرایند تکمیل وثایق و مدارک برای اطلاع دانشجویان در سایت بارگذاری شود. از مدیران دفاتر معتمد خواسته شد تا پس از انجام نیازسنجی در سطح دانشگاه مربوطه، تسهیلات مورد نیاز خود را اعلام نمایند تا در اختصاص سهمیه تسهیلات فصل زمستان در نظر گرفته شود.


نظر شما :