تقدیر از دانشجویان همیار صندوق به مناسبت روز دانشجو

تقدیر از دانشجویان همیار صندوق به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۵ کد : ۶۶۰۴۷ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۲۸
نشست صمیمی همکاران و دانشجویان همیار صندوق با حضور دکتر علی منتظری، عضو هیات امنای صندوق و ریاست پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و با حضور سرپرست صندوق، چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در سالن جلسات پژوهشکده علوم بهداشت برگزار شد.
تقدیر از دانشجویان همیار صندوق به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی ایسفا: این نشست به دعوت دکتر منتظری عضو هیات امنا از دانشجویان فعال در حوزه قرض­ الحسنه برگزار شد. در آغاز جلسه و به درخواست خانم بیات (سرپرست صندوق)، دانشجویان به بیان مشکلاتی پرداختند که در دانشگاه با آن روبرو هستند.

دکتر منتظری پس از استماع دردل­ های دانشجویان، با یادآوری خاطرات دانشجویی خود بیان کرد: من هم مانند شما تحصیلات خودم را با علوم آزمایشگاهی شروع کردم، ما هم در همان زمان دانشجویی مشکلات خود را داشته­ ایم. ولی نکته مهم اینجاست که روحیه مطالبه­ گری داشتیم و همیشه مطالبه­ گر بودیم. البته مطالبه­ گری از راه صحیح، ما در ابتدای انقلاب برای گرفتن حق خود بیشترین تلاش را می­کردیم، با سماجت بسیار حتی به دیدار دکتر بهشتی که در ان زمان ریس قوه قضائیه بودند رفتیم و مشکلات خود را بیان کردیم که این اقدام ما باعث شد بتوانیم به حق قانونی خودمان برسیم.

ایشان در ادامه با بیان این مطلب که با انرژی جوانی می­توانید کارهای بزرگی انجام دهید گفتند: من در دوران دانشجویی سر دبیر چهار نشریه دانشجویی بودم و در همان سال­ ها عضو جهاد شدم و در یک فرایند بسیار دموکراتیک و درون سازمانی، رئیس بخش فرهنگی جهاد دانشگاهی شدم و همزمان رئیس بخش فرهنگی فرهنگستان هنر شدم و سمت­ هایی را کسب کردم. در همان ایام برای ادامه تحصیل به خارج از کشور فرستاده شدم به امید اینکه برای پیشرفت کشورم قدمی برداشته باشم.

دکتر منتظری با اشاره به این مطلب که پس از کسب مدرک دکتری برای انجام وظیفه به ایران باز گشتم، افزود: بعد از بازگشت به من تکلیف شد که رئیس جهاد دانشگاهی شوم و در طول سالیانی که رئیس جهاد بوده­ا م، اقدامات خوبی انجام شد که از جلمه آنها: تاسیس خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، خبرگزاری قرانی (ایکنا)، تاسیس مرکز افکار سنجی دانشجویان (ایسپا)، پژوهشکده های رویان و متعمد و ... که خود شما بیشتر از من می­دانید. صندوق قرض­ الحسنه دانشجویان ایران هم از جمله کارهای فرهنگی بود که در همان سال­ها در جهاد انجام دادیم.

ایشان هدف از تاسیس صندوق را رفع نیازهای دانشجویان با شرایط آسان دانست و گفت: خوشبختانه طی این سال­ ها توانسته­ ایم با کمک تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه­ ها و خیرین از دانشجویان زیادی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: صندوق باید با دانشجویان همکاری مستمر داشته و اگر مشکلاتی وجود دارد با کمک دانشجویان، آن را در مسیر درست حل نمود.

در پایان این نشست آقای دکتر منتظری به نمایندگی از هیات امنای صندوق از زحمات دانشجویان قدردانی و لوح تقدیر به پاس همکاری ایشان در بسط و گسترش فرهنگ قرض­ الحسنه به آنها اعطا کرد.

 


نظر شما :