تقدیر از حسابداران فعال در صندوق

تقدیر از حسابداران فعال در صندوق

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۷ کد : ۶۶۰۴۳ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۳۶
طی نشستی با حضور رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی، سرپرست صندوق و جمعی از همکاران صندوق، چهارشنبه ۱۵ آذر ماه از حسابداران فعال در صندوق تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از حسابداران فعال در صندوق

به گزارش روابط عمومی ایسفا: سرپرست صندوق در ابتدای جلسه ضمن تبریک پانزدهم آذر ماه (روز حسابدار)، بیان کرد: حجم فعالیت­ های صندوق بسیار زیاد است و همکاران ما تمام تلاش خود را در خدمات­ رسانی به دانشجویان انجام می­دهند تا در رسالت صندوق که کمک به دانشجویان نیازمند است، خدشه­ ای وارد نشود.

وی در ادامه افزود: یکی از فعالیت­ های برجسته همکاران ما در سه ماه اول سال تحصیلی 1402، این بود که توانستند بیش از 2500 دانشجوی جدید الورود دانشگاه را به عضویت صندوق در آوردند که به همین دلیل، این روز را بهانه­ ای برای قدردانی از این عزیزان قرار دادیم.

همچنین خانم مجیدیان، مدیر اعتبارات صندوق ضمن معرفی کوتاهی از فعالیت­ های صندوق گفت: تمام تلاش ما در ارائه تسهیلات با شرایط سهل و آسان به دانشجویان و کمک به گسترش سنت حسنه قرض­ الحسنه در میان قشر جوان است و در مقابل تعهد ایشان به بازپرداخت مبالغ، نشان دهنده ۲۵ سال همراهی صندوق با دانشجویان است.

خانم شیر محمدی (مدیر مالی) نیز با اشاره به انواع تسهیلات و نحوه پرداخت آن، نقش صندوق را پر رنگتر از سال­ های پیش دانست و اعلام کرد که میزان تسهیلات ارائه شده در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پایان­ نامه را نسبت به سال­ های گذشته بیشتر شده است.

در پایان، از سه نفر از همکاران صندوق که در رشته حسابداری تحصیل کرده­ اند، به مناسبت روز حسابدار قدردانی و لوح تقدیری اهدا شد.


نظر شما :