حمایت صندوق از حوزه اشتغال دانشجویی

حمایت صندوق از حوزه اشتغال دانشجویی

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱ کد : ۶۵۵۲۳ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۲۵
صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران از دومین رویداد ایده بازار سلامت حمایت کرد.
حمایت صندوق از حوزه اشتغال دانشجویی

به گزارش روابط عمومی ایسفا، افتتاحیه دومین رویداد ایده بازار سلامت به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر مسعود حبیبی (رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران)، دکتر  محمد حسن جوانبخت رئیس دانشکده تغذیه علوم پزشکی تهران، دکتر منصور جمالی زواره (رئیس هیات مدیره صندوق قرض­ الحسنه دانشجویان ایران) سرکار خانم افسانه بیات سرپرست صندوق روز چهارشنبه 8 آذرماه برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد تکمیل زنجیره ارزش و تبدیل محصول به بازار و ثروت و ارزش است.

   دکتر حبیبی در ابتدای این مراسم با اشاره به حمایت­ های مالی و اعتباری صندوق از دانشجویان در سال­ های متمادی، حضور صندوق را در دومین رویداد ایده بازار مبارک دانست و بیان کرد: امسال شاهد یک اتفاق تازه در برگزاری این رویداد هستیم و بر اساس نیاز و ضرورت استفاده از ایده­ های نو و فناورانه، فرصتی برای گروه­ های استارت آپی دانشجویی و نخبگان دانشگاهی که در توسعه فناوری و اقتصاد جهانی نقش مهمی را ایفا می کنند، فراهم آوردیم. در همین راستا امیدواریم با حمایت صندوق قرض­ الحسنه دانشجویان از ایده­ های نو و خلاقانه در زمینه تجاری سازی محصولات و خدمات مرتبط، زمینه­ های پیشرفت آنها را فراهم آوریم.

در ادامه مراسم دکتر مسلمی نائینی با بیان این مطلب که ماموریت جهاد دانشگاهی انجام کارهایی است که دیگران قادر به انجام آن نیستند، گفت: امید است برگزاری این رویداد ها بتواند ظرفیت­ های شناخته نشده فعال در این زمینه را شناسایی کند تا بتوانیم بیش از پیش دِین خود را به آحاد مختلف جامعه ادا کنیم.

گفتنی است اختتامیه این رویداد روز جمعه 10 اذر ماه با حضور 100 تیم از سراسر کشور به مدت سه روز برگزار شد و در پایان 10 تیم برتر امکان حضور در مرکز رشد و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران را دریافت کردند و سه ایده­ پرداز برتر از تسهیلات ویژه صندوق قرض­ الحسنه دانشجویان برخوردار می­شوند.


نظر شما :