استقبال۱۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ از پویش دانشجویی ایسار

استقبال۱۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ از پویش دانشجویی ایسار

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۵ کد : ۶۴۲۸۵ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۱۴
صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ دومین پویش دانشجویی ایسار را اجرا کرد.
استقبال۱۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ از پویش دانشجویی ایسار

از آنجایی که صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران همواره تلاش می‌کند تا با احیای فرهنگ قرض‌الحسنه نقش به سزایی در توانمندی دانشجویان ضعیف داشته و اقدامات شایسته‌ و مطلوبی در حوزه قرض‌الحسنه داشته است؛ بر این اساس هیات ریسه دانشگاه و به پیشنهاد معاونت دانشجویی فرهنگی، با هدف ترویج سنت نیکوی قرض‌الحسنه و به منظور تقویت حس نوع دوستی در میان دانشجویان، با برگزاری پویش ایسار 1700 نفر از دانشجویان نو ورد دانشگاه را عضو صندوق قرض الحسنه دانشجویان کرد.

از این رو در ادامه مروری داریم برنحوی اجرای این طرح در حوزه های مختلف:

در همین راستا طرحی پویش دانشجویی (ایسار) بر گرفته از فرهنگ اسلامی  و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و فرهنگ انجام شد.

هدف از اجرای این طرح، آموزش های اخلاقی و ایمانی دانشجویان در کنار آموزش تحصیلی و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی در میان نسل جوان، خاصه دانشجویانی که مدیران آینده کشور هستند.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش شمار دانشجویان نیازمند دانشگاه، به دانشجویان شرکت کننده در این طرح حساب پس انداز قرض الحسنه به مبلغ اعتبار500.000) معادل پنجاه هزار تومان)از طرف صندوق و معاونت فرهنگی اهدا شد.

در این طرح دانشجویان دانشکده‌های هنر و معماری، علوم گردشگری و علوم و فناوری‌های نوین زیستی و ..... شرکت دارند که  این تعداد حساب­های قرض الحسنه پس انداز به 1700 نفر تعلق گرفت.

از خانواده های علاقمند که از توان مالی برخوردار هستند دعوت به عمل آورد که در صورت تمایل، موجودی حساب فرزندان خود را افزایش داده و یا با افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه، در این طرح شرکت کرده و از دانشجوهای نیازمند حمایت کنند.

برای اطلاع بیشتر به وب سایت صندوق به نشانی https://isfa.acecr.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن 66971353-021_66491440-021 تماس حاصل فرمایند.


نظر شما :