برای اولین بار محقق شد: اهدای دفترچه صندوق قرض الحسنه به دانشجویان جدیدالورود

برای اولین بار محقق شد: اهدای دفترچه صندوق قرض الحسنه به دانشجویان جدیدالورود

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۶۳۵۳۳ اخبار اسلایدی اخبار صندوق
تعداد بازدید:۳۶
همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای اقدامات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ۶۳۰ تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن عضویت در صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران دفترچه پس‌انداز دریافت کردند.
برای اولین بار محقق شد:  اهدای دفترچه صندوق قرض الحسنه به دانشجویان جدیدالورود

همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای اقدامات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، 630 تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن عضویت در صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران دفترچه پس‌انداز دریافت کردند.
به گزارش روابط دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دکتر مهدی ابراهیمی گفت: پویش دانشجویی «ایسار» به همت صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران ویژه دانشجویان جدید الورود آغاز شد.
وی افزود: دانشجویان امروز، مدیران آینده کشور هستند و با بسط و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در بین ایشان، مدیران آینده نیز با این فرهنگ آشنا خواهند بود.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه که خود از دانشجویان این دانشگاه بوده است تشریح کرد: ما این فرهنگ را از اساتید پیشکسوت خود آموخته‌ایم که همیشه حامی دانشجویان بوده‌اند و سنت قرض‌الحسنه را نیز با پیروی از این عزیزان احیا کرده‌ایم.
ابراهیمی در پایان ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مبارک اضافه کرد: از خیرین و خانواده دانشجویان دعوت می‌کنیم با افتتاح حساب، به اقشار نیازمند و افزایش موجودی صندوق کمک کنند.


( ۱ )

نظر شما :